Veelgestelde vragen

Blijft jouw vraag onbeantwoord? Neem gerust contact op met ons via info@dewassendemaan.be of (voor dringende zaken) via 09/386.82.14. We staan paraat om jouw vraag te beantwoorden op weekdagen tussen 9:00 en 17:00.

Voor vragen i.v.m. onze biopakketten kan je steeds terugvallen op de algemene voorwaarden van het biopakket reglement. Misschien vind je hier al het antwoord op je vraag?

 

Biopakket

 

Aanvraag (proef)abonnement

Ik heb een abonnement aangevraagd, maar heb nog geen bevestiging ontvangen.

Ga in je e-mailprogramma eerst even kijken in je spamfolder / junkmail / map met ongewenste e-mails. Vind je vijf dagen later nog geen bevestigingsmail terug? Neem dan contact met ons op via 09 386 98 79.

Proefabonnement

Ik heb een proefabonnement aangevraagd, maar heb nog geen bevestiging ontvangen.

Ga in je e-mailprogramma eerst even kijken in je spamfolder / junkmail / map met ongewenste e-mails. Vind je vijf dagen later nog geen bevestigingsmail terug? Neem dan contact met ons op via 09 386 98 79.

Wat is de prijs van een proefabonnement?

De prijs van een proefabonnement wordt als volgt berekend: de pakketprijs x het aantal leveringen. Het aantal leveringen verschilt naargelang je een wekelijks of tweewekelijks proefabonnement neemt en naargelang de datum waarop we de eerste levering kunnen inplannen. De duur van een proefabonnement bedraagt tussen de één en de twee maanden. Je wordt hierover ingelicht als we de startdatum van je proefabonnement bevestigen via e-mail.

Opgelet! Zijn er in de twee maanden volgend op je aanvraag afhaaldagen waarop je niet beschikbaar bent, bv. door vakantie? Laat het ons weten via het aanvraagformulier of via biopakket@dewassendemaan.be. Dan plannen we op die dagen geen levering in en kunnen we meteen de correcte prijs berekenen.

Hoe verloopt de betaling van een proefabonnement?

De betaling van een proefabonnement voer je uit via bankoverschrijving met vermelding van de gestructureerde mededeling uit de bevestigingsmail. Je betaalt de totale prijs van je proefabonnement voordat de eerste pakketlevering plaatsvindt.

Prijzen en betaling

Wat is de prijs van een proefabonnement?

De prijs van een proefabonnement wordt als volgt berekend: de pakketprijs x het aantal leveringen. Het aantal leveringen verschilt naargelang je een wekelijks of tweewekelijks proefabonnement neemt en naargelang de datum waarop we de eerste levering kunnen inplannen. De duur van een proefabonnement bedraagt tussen de één en de twee maanden. Je wordt hierover ingelicht als we de startdatum van je proefabonnement bevestigen via email.

Opgelet! Zijn er in de twee maanden volgend op je aanvraag afhaaldagen waarop je niet beschikbaar bent, bv. door vakantie? Laat het ons weten via het aanvraagformulier of via biopakket@dewassendemaan.be. Dan plannen we op die dagen geen levering in en kunnen we meteen de correcte prijs berekenen.

Hoe verloopt de betaling van een proefabonnement?

De betaling van een proefabonnement voer je uit via bankoverschrijving met vermelding van de gestructureerde mededeling uit de bevestigingsmail. Je betaalt de totale prijs van je proefabonnement voordat de eerste pakketlevering plaatsvindt.

Wat is de prijs van een vast abonnement?

De prijs van een vast abonnement wordt betaald aan de hand van een vast maandbedrag; dit is een gemiddeld bedrag berekend op jaarbasis. Bijvoorbeeld: bij een wekelijks pakket, telt de ene maand vier afhaaldagen en de andere maand vijf. Aan de hand van de volgende formule kunnen we de correcte vaste maandprijs berekenen:

(pakketprijs x 52 weken) : 12 maanden = vast maandbedrag

soort pakketprijs per stukmaandbedrag voor wekelijks abonnementmaandbedrag voor tweewekelijks abonnementmaandbedrag voor maandelijks abonnement
mini groentepakket €  8,50 € 36,83 € 18,42 n.v.t
klein groentepakket € 12,10 € 52,43 € 26,22 n.v.t
groot groentepakket € 19,80 €85,80 € 42,90 n.v.t
gemengd pakket € 16,80 € 72,80 € 36,40 n.v.t
fruitpakket € 12,10 € 52,43 € 26,22 n.v.t
extraatje €  5,00 € 21,67 € 10,83 n.v.t
aardappelen €  5,00 € 21,67 € 10,83 € 5,00
 volkoren brood€  3,20€ 13,87 € 6,94 n.v.t
 speciaal brood €  3,90€ 16,90 € 8,45   n.v.t

Hoe verloopt de betaling van een vast abonnement?

De betaling van je vast maandbedrag voer je uit via bankoverschrijving met vermelding van de gestructureerde mededeling uit de bevestigingsmail van je vast abonnement. (Dit is niet dezelfde gestructureerde mededeling als van je proefabonnement.) Deze maandelijkse betaling is altijd een vooruitbetaling. Je schrijft je vast maandbedrag over tussen de 1e en de 7e kalenderdag van de maand waarvoor je betaalt. Zo kan de betalingscontrole van je abonnement automatisch verlopen.

Bijvoorbeeld: een betaling voor je abonnement van januari voer je uit tussen 1 en 7 januari. Als je de overschrijving al uitvoert eind december, wordt je betaling geregistreerd als een betaling voor je abonnement van december, waardoor je het automatische bericht zal krijgen dat je nog niet hebt betaald voor je abonnement van januari.

We raden aan om een doorlopende opdracht in te stellen met uitvoerdatum tussen de 1e en de 7e van de maand met vermelding van de gestructureerde mededeling (die elke maand gelijk blijft). Dit kan gemakkelijk en snel via internetbankieren of je kunt langsgaan bij de bank om dit in orde te laten brengen. Een doorlopende opdracht beheer je helemaal zelf. Je zet de opdracht dus zelf stop, als je je abonnement zou opzeggen.

Opgelet! Wij sturen geen maandelijkse betalingsuitnodiging. Je zorgt er zelf voor dat je je abonnement binnen de gevraagde termijn betaalt.

levering en afhalen

Wordt mijn biopakket het hele jaar door geleverd?

De Wassende Maan levert pakketten van week 2 t.e.m. week 51 van elk kalenderjaar. Dus niet in de laatste (week 52) en eerst week (week 1) van het jaar (kerstvakantie). Omdat je als abonnee een maandbedrag betaalt wordt dit gecompenseerd door een luxepakket van dubbele waarde te leveren in week 50 en week 3. Alle info over dit pakket van dubbele waarde vind je hier.

Is er een afhaalpunt in mijn buurt?

Met meer dan 50 afhaalpunten in de grote regio van Gent en Deinze is er vast wel eentje bij jou in de buurt. Hier vind je alle afhaalpunten op een rijtje.

Kan ik zelf een afhaalpunt opstarten?

Heb je interesse om zelf een afhaalpunt te openen? Fijn! Geef ons een seintje met jouw adres en contactgegevens op biopakket@dewassendemaan.be, dan contacteren wij jou met meer informatie.

Ik wil mijn biopakket (éénmalig) in een ander afhaalpunt afhalen, kan dat?

Dat kan! Je hoeft ons enkel laten weten in welk afhaalpunt je je pakket graag gaat afhalen. Dat kan tot negen werkdagen vooraf via een mailtje naar biopakket@dewassendemaan.be.

Kan mijn biopakket aan huis geleverd worden?

Als abonnee in Astene, Deinze en Petegem-aan-de-Leie kan je jouw biopakket op woensdag aan huis bezorgd krijgen. Meer info over thuislevering vind je via deze pagina

Kan ik mijn biopakket (éénmalig) verschuiven naar een andere week?

Dat kan! Meer info vind je hier. Je hoeft ons enkel laten weten in welke andere week je je pakket graag gaat afhalen. Dat kan tot negen werkdagen voor de geplande levering via een mailtje naar biopakket@dewassendemaan.be.

Is mijn afhaalpunt het hele jaar door open?

Niet alle afhaalpunten zijn het hele jaar open. Ook jouw depothouder gaat graag eens een weekje met vakantie! De vakantieregeling van alle afhaalpunten kan je hier raadplegen. Tijdens die vakantieperiode kan je jouw biopakket ophalen in een vervangend afhaalpunt of op een vervangend afhaalmoment. Hier vind je alle info.

Ik kan niet op tijd in mijn afhaalpunt geraken om mijn pakket af te halen, maar het is te laat om mijn biopakket te annuleren. Wat nu?

Probeer in eerste instantie iemand anders in te schakelen om je pakket af te halen tijdens het afhaalmoment. Lukt dat niet? Neem dan vóór het einde van het afhaalmoment telefonisch contact op met je depothouder om te vragen of je uitzonderlijk op een ander moment kan afspreken. De contactgegevens vind je hier en op de afhaallijst die in het afhaalpunt ligt. Houd er rekening mee dat de depothouder niet verplicht is om abonnees te bedienen buiten het afhaalmoment en dat laattijdige afhaling niet altijd zomaar mogelijk is.

Mijn naam staat niet vermeld op de afhaallijst. Wat nu?

Neem dan geen biopakket mee. Neem zo snel mogelijk contact met onze klantendienst via biopakket@dewassendemaan.be of 09 386 98 79, zodat we dit verder kunnen uitzoeken en een gepaste oplossing kunnen voorstellen.

Mijn naam en pakket staan vermeld op de afhaallijst, maar mijn biopakket is niet meer aanwezig in het afhaalpunt. Wat nu?

Neem dan geen ander biopakket mee. Neem zo snel mogelijk contact met onze klantendienst via biopakket@dewassendemaan.be of 09 386 98 79, zodat we dit verder kunnen uitzoeken en een gepaste oplossing kunnen voorstellen.

Opgelet! Als je je pakket laattijdig afhaalt, zonder dat je hiervoor een afspraak hebt gemaakt met de depothouder, kunnen we de aanwezigheid van jouw pakket niet garanderen; hiervoor wordt dan ook geen compensatie aangeboden. Na het afhaalmoment worden de overgebleven pakketten, waarvoor geen andere afspraak werd gemaakt, verwijderd en krijgen ze een nieuwe bestemming om verspilling tegen te gaan.

VAKANTIE EN AFWEZIGHEID

Ik ga op vakantie of ben een tijdje afwezig. Wat kan ik doen met mijn biopakket? 

Een biopakket dat niet wordt opgehaald is zonde, dat staat vast. Er zijn verschillende mogelijkheden voor je biopakket tijdens je vakantie. Meer info vind je op deze pagina. Laat ons minstens 9 werkdagen vooraf weten welke optie je verkiest via een mailtje naar biopakket@dewassendemaan.be.

Kan ik mijn abonnement pauzeren?

Je kan je abonnement (bv. een week) pauzeren door je biopakket die week weg te schenken aan vrienden of familie, te doneren aan een goed doel, te verschuiven naar een andere week of te annuleren. Alle info vind je op deze pagina.Laat ons minstens 9 werkdagen vooraf weten welke optie je verkiest via een mailtje naar biopakket@dewassendemaan.be.

Ik krijg mijn groenten niet op. Wat nu?

Kan je de hoeveelheid groenten even niet meer bolwerken? Dan raden we aan om wat extra porties soep, geblancheerde groenten of spaghettisaus te maken voor in de diepvries. Dat komt geregeld van pas! Of ga eens aan de slag met bokaaltjes vol pickles, chutneys en gefermenteerde groenten. Die zijn ook heel leuk om weg te geven.

Nog steeds groenten over? Geen nood. Je kan je abonnement eens een weekje pauzeren door je biopakket weg te schenken aan vrienden of familie, te doneren aan een goed doel, te verschuiven naar een andere week of te annuleren. Alle info vind je op deze pagina.Laat ons minstens 9 werkdagen vooraf weten welke optie je verkiest via een mailtje naar biopakket@dewassendemaan.be.

Kan ik mijn biopakket (éénmalig) verschuiven naar een andere week?

Dat kan zeker. Alle info vind je op deze pagina.Laat ons minstens 9 werkdagen vooraf weten welke optie je verkiest via een mailtje naar biopakket@dewassendemaan.be.

Is mijn afhaalpunt het hele jaar door open?

Niet alle afhaalpunten blijven jaar in, jaar uit open. Ook jouw depothouder gaat graag eens een weekje met vakantie! De vakantieregeling van alle afhaalpunten kan je hier raadplegen. Tijdens die vakantieperiode kan je jouw biopakket ophalen in een vervangend afhaalpunt of op een vervangend afhaalmoment. Hier vind je alle info.

De inhoud van je biopakket

Er ontbrak iets in mijn pakket. Wat nu?

Onze oprechte excuses! Foutjes maken is menselijk, maar we zetten ze dan ook graag recht. Geef ons zeker een seintje via biopakket@dewassendemaan.be. Dan zorgen we voor een compensatie voor het ontbrekende product bij één van jouw daaropvolgende biopakketten.

Een te zachte tomaat of een te rijpe peer... Wat nu?

Kwaliteit, daar willen we voor staan. Toch kan het eens gebeuren dat er tijdens het maken van al die pakketten een zachte plek of slap blaadje werd gemist. Dit zetten we uiteraard graag recht. Geef ons zeker een seintje via biopakket@dewassendemaan.be. Dan zorgen we voor een compensatie bij één van jouw daaropvolgende biopakketten.

Worden alle producten geteeld op De Wassende Maan?

Het grootste deel van de groenten in jouw pakket zijn biodynamische groenten van eigen teelt, kraakvers van ons veld. In sommige maanden, vooral in de winter en het vroege voorjaar, hebben we niet voldoende. Omdat we veel variatie willen garanderen gaan we dan aankloppen bij collega bio(dynamische) boeren. We werken geregeld samen met De Vroente, Philip Vermeulen, Het Blauw Kasteel, Daniël Van de Voorde, EcoVeg, De Drie Wilgen, Koen van Eyckeren, Bio Brugs Ommeland,... en vele andere kleine producenten om onze groentepakketten verder aan te vullen. Als we bij deze leveranciers niet voldoende kunnen aankopen, kopen we groenten aan bij de biologische groothandel. 

Qua fruit telen we op De Wassende Maan enkel aardbeien. Bij collega bioboeren kunnen we terecht voor appelen, peren, rood fruit,... maar voor veel andere fruitsoorten heeft België nu eenmaal niet zo'n geschikt klimaat. We kopen geregeld fruit aan via de biologische groothandel. Daarnaast bestelt Sofie, die de pakketten voor jou samenstelt, vaak via The Food Hub. Bij hen kunnen we rechtstreeks heerlijke fruitsoorten en noten (mango, avocado, pecannoten, wijnsinaasappelen,...) bestellen bij boerencoöperaties uit Zuid-Europa. Da's echt win-win: zalige smaken mét een sterk en transparant herkomstverhaal.

Biodynamisch? Proberen niet alle bedrijven dynamisch te zijn?

Uiteraard. Ook op De Wassende Maan heerst een springlevende dynamiek. Maar wist je dat "biodynamisch" veel meer is dan gewoon bio en dynamisch? Hier lees je meer over ons biodynamisch bedrijf en het Demeter-keurmerk, waar we fier op zijn.

Bananen? Die komen toch van ver?

Voor producten die we niet zelf telen gaan we altijd op zoek naar een zo lokaal mogelijke herkomst. Voor groenten lukt dat doorheen het hele jaar aardig goed. Aan het einde van de winter of aan de start van het voorjaar kan het al eens gebeuren dat we de mosterd toch wat verder van huis moeten gaan halen. Om jouw biopakket zo duurzaam als mogelijk te houden, beperken we ons altijd tot Europese teelten die per vrachtwagen tot hier komen. Zo kunnen we jou met de hand op ons hart beloven dat je nooit (nooit!) boontjes uit Kenia in je pakket zal terugvinden.

Voor fruit is dat echter heel wat moeilijker. In België groeit er niet zo heel veel fruit en al zeker niet in het voorjaar. Daarom gaan we ook hiervoor vaak wat verder aankloppen. We kopen enkel producten die per vrachtwagen of per boot tot hier komen. Vinden we daarenboven ook producten met een fairtrade label (zoals bv. bananen), dan kiezen we daar resoluut voor.

Vraag jij jou ook soms af wat er nu duurzamer is? In mei Belgische appels eten die al bijna 8 maanden in koelcellen liggen, of verse Argentijnse appels die per boot tot hier kwamen? Je begrijpt: geen enkele discussie over lokale producten is eenduidig. Velen gaan ervan uit dat lokaal altijd ecologischer is, maar zo eenvoudig is het niet. Denk maar aan tomaten uit een verwarmde kas in België tegenover tomaten uit tunnels uit Zuid-Europa. Wij maken elke keer opnieuw heel bewust die afweging en maken hierin telkens een overwogen keuze.

Aubergines? Groeien die niet in verwarmde serres?

We proberen groenten uit verwarmde teelten zoveel mogelijk te mijden. In de zomer en het najaar lukt dat goed, aan het einde van de winter en in het voorjaar is dat soms wat moeilijker. Dan sluipt er al eens een "verwarmd" product de pakketten binnen. Hierbij gaan we op zoek naar bioboeren die warmtekrachtkoppeling of pelletsystemen gebruiken. Bv. bij EcoVeg in het Oost-Vlaamse Assenede worden de serres met restwarmte van een kleine gascentrale opgewarmd. Best wel eco, dus!

Ik wil een onregelmatigheid melden over mijn pakket. Hoe doe ik dat?

Doe dit altijd zo snel mogelijk via email (biopakket@dewassendemaan.be) of telefonisch (09 386 98 79), en niet via de afhaallijst die in je afhaalpunt ligt. De ingevulde afhaallijsten worden een week later pas teruggebracht naar De Wassende Maan. Bovendien kan het wel eens gebeuren dat papieren in het afhaalpunt verloren geraken, waardoor we de afhaallijst niet meer te zien krijgen. De afhaallijst dient alleen om de afhalingen correct te kunnen opvolgen in het afhaalpunt.

Waarom een biopakket?

De biopakketten zijn erg belangrijk voor de boerderij. Hoe zit dat in elkaar?

Omdat je een abonnement hebt kunnen we rekenen op een zekere afzet voor onze groenten. Hierdoor kunnen onze boeren een goede teeltplanning opstellen, de groenten aan eerlijke prijzen verkopen en onnodige groenteoverschotten vermijden. De zekere afzet maakt een grote teeltdiversiteit mogelijk en stelt ons in staat om werkzekerheid te genereren voor alle boeren en werknemers op De Wassende Maan. Dankzij onze pakketten zijn we immers in staat om ook de boeren een stabiel bediendecontract te geven. Zo kunnen ze zeker zijn van een vast inkomen, vrije weekends, en net zoveel vakantie, recht op ziekteverlof en pensioen als de medewerkers die in de administratie, logistiek of winkel werken. En dat is allesbehalve evident in de landbouwsector!

Met jouw pakketabonnement geniet je dus niet alleen van het beste van onze velden, je draagt onrechtstreeks ook bij aan een gezonde en stabiele landbouw mét toekomst.

Is een biopakket gezond?

Een biopakket is razend gezond. Het is in de eerste plaats een box vol biologische en/of biodynamische producten. Je blijft dus gespaard van chemische toevoegingen, pesticiden, herbiciden, ggo's en veel meer. Je kan stellen dat de producten uit jouw biopakket op dat vlak veel puurder en gezonder zijn.

Groenten zijn gezond. Dat weet iedereen! Met een biopakket zal je heel gemakkelijk meer groenten op je bord krijgen. Wist je dat een gemiddeld gezin in 2015 maar 750 gram groenten per week at? Een biopakket helpt je meteen aan een véél gezonder eetpatroon.

Bovendien zijn de groenten echt kraakvers. Dit kunnen we garanderen omdat ze zonder tussenpersonen en zonder ellenlang transport recht van ons veld op jouw bord terechtkomen. In de praktijk worden bepaalde producten de dag voordien geoogst, de volgende ochtend in jouw pakket gestopt en die namiddag door jou opgehaald in het afhaalpunt. Verser kan echt niet!

Doorheen het jaar zorgen we gegarandeerd voor een heerlijke variatie en diversiteit in de inhoud, mee met de seizoenen. We beloven je: je eet gevarieerder dan je ooit zou eten. Je ontdekt ook veel nieuwe groenten en fruit. Had je ooit al gehoord van mosterdblad, loganbes, roodlof of romanesco?

Is een biopakket gemakkelijk?

Je hoeft niet meer na te denken over welke groenten je zal kopen. Wij stellen met veel zorg een lekkere box voor jou samen! Wekelijks word je ondersteund met receptideeën via de nieuwsbrief. Ook op onze groente- en fruitwijzer op de website vind je heel wat tips & tricks.

Gedaan met etiketten lezen of verschillende winkels afschuimen: wij zorgen voor (h)eerlijke groenten van eigen land én maken bij aankoop van andere producten altijd een duurzame keuze. Zo eet je met een gerust geweten.

Met een netwerk van meer dan 50 afhaalpunten in regio Gent en Deinze is er altijd een afhaalpunt in jouw buurt. We zorgen voor een lang afhaalmoment, zodat je je biopakket kan ophalen wanneer het voor jou het beste past.

varia

Kan ik met mijn biopakket een goed doel steunen?

Tijdens jouw vakantie of gewoon eens 'zomaar’… kan je jouw biopakket via ons wegschenken aan een goed doel. Hier lees je hoe je dat kan doen. We werken hiervoor samen met goede doelen Foodsavers Gent en Vzw Gezinsvervangend Tehuis Gandae. We schenken hen doorheen het hele jaar groenten ter waarde van de pakketten die jullie schonken. Pssst, daar laten we het niet bij. We doen er altijd nog een flink schepje bovenop!

Kan ik ook een biopakket cadeau doen?

Dat kan! Een cadeaubon van De Wassende Maan kan je spenderen om biopakketten aan te kopen of rechtstreeks in onze grote biowinkel. Voor elk wat wils dus. Een origineel - en bovendien duurzaam – geschenk! Hier kan je een cadeaubon bestellen.

Abonnement stopzetten

Zo'n biopakket, dat blijkt jammer genoeg niets voor mij. Wat nu?

In dat geval kan je je pakket uiteraard stopzetten. Let op, als abonnee kan je je abonnement enkel stopzetten op het einde van elke maand. Verwittig ons via biopakket@dewassendemaan.be of 09/386.82.14, ten laatste 9 werkdagen voor het einde van de maand. Zie ook het biopakket reglement voor meer info.

Fruitmand op het werk

Waar komt het fruit vandaan?

De inhoud van de fruitmanden is 100% biologisch. We zoeken naar een verantwoorde herkomst, bij voorkeur uit België of Europa. Daarbij houden we rekening met de seizoenen en de afstand die het fruit aflegt. We zoeken steeds naar uitstekende kwaliteit.

Is de inhoud van elke fruitmand hetzelfde?

We zorgen voor een gevarieerde inhoud van de fruitmanden, mee met de seizoenen. Je vindt de inhoud van het pakket van de week in onze wekelijkse pakketbrief in jullie mailbox en heel wat bijkomende info op onze fruitwijzer.

Wat bij verlofperiodes?

Bij vakanties kan je eenvoudigweg tijdelijk je fruitmand annuleren. Je kan steeds één of meerdere pakketten annuleren via een mailtje naar biopakket@dewassendemaan.be. Annuleren kan tot 9 werkdagen vooraf, op dat ogenblik moeten wij al onze bestellingen doorgeven. Annulaties worden verrekend in de kwartaalfactuur.

Wanneer gebeurt de levering?

Je fruitmand wordt op maandagnamiddag op het bedrijf geleverd, waar mogelijk door één van de fietskoeriers waar we mee samenwerken. Dat is Viavélo in Deinze en Cargovélo in Gent.

Kunnen wij een afhaalpunt voor bio groente- en fruitpakketten worden?

Hebben jij en je collega's zin in kraakverse biogroenten, recht van boer naar bord? 

Als bedrijf kan je ook een afhaalpunt worden voor de biopakketten van De Wassende Maan. Sla de handen in elkaar en overtuig minstens 5 collega's. Spread the word!

Neem gerust contact op met onze klantendienst voor alle info en praktische details. Dat kan via biopakket@dewassendemaan.be of 09/386.98.79. Je kan ook steeds bij ons terecht voor promomateriaal zoals flyers of affiches.

Workshops en activiteiten

Hoe schrijf ik me in op een activiteit op De Wassende Maan?

Hier vind je een overzicht van al onze activiteiten op de boerderij. Je kan je inschrijven door het formulier in te vullen bij de activiteit van jouw keuze. Nadien zal je een mailtje ontvangen met een betalingsuitnodiging en praktische details. De betaling geldt als definitieve inschrijving. Opgelet: niet betaald = niet ingeschreven!

Ik ben onverwacht verhinderd. Wat nu?

Jammer dat je er niet bij zal kunnen zijn. Laat je ons weten dat je niet zal komen via workshops@dewassendemaan.be? Bij annulatie kan jouw inschrijvingsgeld niet terugbetaald worden. Je mag natuurlijk een vervanger zoeken die jouw plaats kan overnemen!

Varia

Ben je op zoek naar een origineel en duurzaam cadeau?

Doe je zus of broer, moeder of vader, vriend of vriendin een plezier met een geschenkmand of cadeaubon van De Wassende Maan. Je kan zo'n bon spenderen zoals je zelf wil: voor één of meerdere biopakketten of in onze grote biowinkel. Hier kan je een cadeaubon of geschenkmand bestellen.

Kan ik een ruimte huren op de boerderij voor mijn activiteit, lezing, cursus, workshop,...?

Ja, dat kan! Onze mooie zaal met plaats voor ca. 20 personen en/of open professionele keuken kan je huren voor jouw activiteit, lezing, (kook)cursus, (kook)workshop, vergadering,... De leuke locatie op de boerderij krijg je er gratis bovenop! Alle info vind je hier.

Biodynamische landbouwcoöperatieve

De Wassende Maan
Beekstraat 35
9800 Astene-Deinze

Tel. 09 386 82 14

info@dewassendemaan.be

BTW BE0429.289.336

Lees hier onze privacyverklaring.

eurologo

BIOWINKEL

Di t.e.m. Vr     09:00 - 18:30
Zat                  09:00 - 16:00

Tel. 09 381 55 40
winkel@dewassendemaan.be

 

BIOPAKKET

Tel. 09 386 98 79
biopakket@dewassendemaan.be

maan logo

 

Volg ons op: instagram facebook